S uvedenými metodami mám výborné osobní zkušenosti a také je používám ve své praxi. Takže kdyby Tě to zaujalo, mohu pomoci i Tobě.
01ajmina píše:Ahoj, prosím o radu. Přečetla jsem knihu Zákon přitažlivosti a protože jsem nováček, nevím si rady se zpracováním emocí. Můžete mi někdo poradit, co dělat nebo jak se zachovat, když mám negativní emoce třeba ve vztahu? Je to znamení, že mám svůj protějšek opustit nebo je to chyba na mé straně a hledat nápravu u sebe? Díky.
K rozkrytí těchto vzorců chování existuje řada metod - já osobně doporučuji asociační terapii, rodinné konstelace nebo kineziologii One Brain
Máme spolu dvě úžasné děti, takže dojít k tomuto rozhodnutí pro nás nebylo jednoduché, ale jsme přesvědčeni, že zájem, dobrá komunikace a vzájemný respekt všech členů rodiny dokáže případný negativní vliv minimalizovat. Jak to dopadne, uvidíme za 10-20 let … ale tak je to při většině závažných životních rozhodnutích.
Bůh je láska. Kdo přebývá v lásce, přebývá v Bohu a Bůh v něm. 17 Takto láska mezi námi došla naplnění, takže smíme mít smělou důvěru v soudný den – vždyť jsme na tomto světě takoví, jako je on. 18 V lásce není žádný strach. Láska, jež došla naplnění, zahání strach pryč, neboť strach přináší muka. Kdo se však bojí, nedošel v lásce k naplnění. 19 My milujeme jeho, neboť on první miloval nás.
1 Jana 4:7-19