zdroje ze kterých čerpal David Godman při editaci jsou uváděny v poznámkách a odkazech, každý se může tak přesvědčit sám, když si dá tu práci a vyhledat si to
jsou to například práce
Sadhu Óm The original writings of Sri Ramana, Ulladu Narpadu Anubandham benedictory
verse¨
M. Venkataramiah (comp.), Talks with Sri Ramana Maharshi
Muruganar, Guru Vachaka Kovai
D. Mudaliar, Day by Day with Bhagavan
M. Venkataramiah
D. Mudaliar, op.cit
Muruganar, op. cit
S. Nagamma, Letters from Sri Ramanasramam
S. Natananda, Spiritual Instruction of Bhagavan Sri Ramana Maharshi
S. Om. (tr.), The Path of Sri Ramana, Atmavidya Kirtanam
S. Cohen, Guru Ramana
atd. atd.
takže jsou to autorizované texty
"Množství jeho následovníků napsalo knihy vysvětlující Šrí Ramanova učení. Šrí Muruganar (1893-1973), jeden ze Šrí Ramanových předních oddaných který žil 26 let jako Ramanův stín zaznamenal nejobsáhlejší sbírku Šrí Ramanových výroků v práci zvané Gur Vachak Kovai (Věnec guruových rčení). Šrí Ramana tuto práci společně se Šrí Murnganarem pečlivě revidoval, upravil mnohá úsloví aby co nejpřesněji odrážely jeho učení a přidal další. Šrí Murungar byl také Šrí Ramanovi k ruce při psaní Upadéša Saram (Esence pokynů) [27] a Ulladu Narpadu (Čtyřiceti veršů o skutečnosti).[28] Šrí Sádhu Óm[29] strávil asi pět let se Šrí Ramanou a asi 28 let se Šrí Murngarem. Své pochopení Ramanova učení o sebedotazování popsal v knize "The Path of Sri Ramana – Part One." (Cesta Šrí Ramany, část I)[30] Suri Nagamma napsala svému bratrovi v telugštině sérii dopisů, ve kterých popisuje v průběhu pěti let Ramanovy dialogy s oddanymi. Každý z těchto dopisů byl před odesláním Ramanou opraven."