vostalpetr píše:Kdybychom odhlédli od zcela zjevného faktu,
A)) že to vše co zde píšeš jsou duchovní koncepty posbírané při tvém serfování po internetu, které na sebe tvé neštastné ego navěsilo jen proto,
aby se jimi mohlo voblbovat,
B)) a považovali to za tvou zkušenost, tak všechno to, co zde popisuješ, je jen úroven mírně pokročilého žáka
C)) který se řídí nesprávnými duchovními radami, kterými dobroserní guruové ve své pomýlenosti voblbují žáky...
Takže,
ve všech třech případech platí to, co říkal i Drtikol,
ovšem řečeno mými slovy, páč nejsem duchovní vopice : Běž s tím do prdele !
Skrz projekci mysli je možné nalézat neomezené množství možností, určitě víc, než ty tři, které uvádíš, a je možné cokoliv z toho odmítat a posílat někam, ale v milujícím srdci láska poznává vše jako lásku, je tady to místo, kde jsme se nikdy nerozdělili a tohle spojení je nikdy nikde nekončícím blahem.
Tudíž je tu ta možnost žít skrz projekci mysli (ega) a je tu i ta možnost zmizet v lásce, čemuž možná říkáš - poslat představu oddělené individuality, která by Tě mohla strašit v hlavě, do pryč.
Tak ať se daří
vostalpetr píše:Kdybychom odhlédli od zcela zjevného faktu,
A)) že to vše co zde píšeš jsou duchovní koncepty posbírané při tvém serfování po internetu, které na sebe tvé neštastné ego navěsilo jen proto,
aby se jimi mohlo voblbovat,
B)) a považovali to za tvou zkušenost, tak všechno to, co zde popisuješ, je jen úroven mírně pokročilého žáka
C)) který se řídí nesprávnými duchovními radami, kterými dobroserní guruové ve své pomýlenosti voblbují žáky...
Takže,
ve všech třech případech platí to, co říkal i Drtikol,
ovšem řečeno mými slovy, páč nejsem duchovní vopice : Běž s tím do prdele !
Takže,
ve všech třech případech platí to, co říkal i Drtikol,
ovšem řečeno mými slovy, páč nejsem duchovní vopice : Běž s tím do prdele !
Tazatel: A být před tím vším?
Karl: Být předtím je další pokus, jak tomu uniknout. Je to další pokus o únik. "Před tím se mě nic nemůže dotknout." "Když budu před vším, co se děje, tak jsem venku. Potom jsem nalezl místo, kde jsem osvobozen od utrpení." Ale KDO to potřebuje? Já já já ..a zase já. Je to krásné, ale Bohu dík není nic dost krásné. Když nemůžeš za všech okolností být tím, čím jsi, co to má potom za cenu to být. Být závislý na tom, abys byl před tím a netrpěl. Buď prostě ta lenost, kterou jsi. Buď prostě líný. Ale všichni ti řekli, že lenost je něco špatného a já ti říkám, že je to to nejlepší, co můžeš být.
Tvoje přirozenost/podstata je líný bastard, to víš. Kdybys mohl, zůstal bys nejradši v posteli a nikdy se neprobral z hlubokého spánku. Kdybys mohl...ale ted? Ale ted jsi vzhůru, teď už je pozdě. Teď se dějí všechny věci, než zase zmizí. A potom se dějí zase. Je to namáhavé, ale co se dá dělat?
Ale tvoje podstata nemůže být nikdy vyčerpaná, to je ten problém. Absolutní problém, že tvoje podstata je nevyčerpatelná. Snážíš se vyčerpat, jak se dá, ale nefunguje to. Stále znovu čerstvé, jako to bylo před tím. Nikdy se to neunaví, ničím. Neexistuje tedy žádná možnost se před tím stáhnout. Mohl by ses stáhnout od představy, že se můžeš stáhnout. To je ten poukaz: Není východiska.
vostalpetr píše:Kdybychom odhlédli od zcela zjevného faktu,
A)) že to vše co zde píšeš jsou duchovní koncepty posbírané při tvém serfování po internetu, které na sebe tvé neštastné ego navěsilo jen proto,
aby se jimi mohlo voblbovat,
Trini píše:vostalpetr píše:Kdybychom odhlédli od zcela zjevného faktu,
A)) že to vše co zde píšeš jsou duchovní koncepty posbírané při tvém serfování po internetu, které na sebe tvé neštastné ego navěsilo jen proto,
aby se jimi mohlo voblbovat,
No, podle mě spíš dost přihlouplé a zato nesmírně ctižadostivé ego. Přálo by si, aby k němu hledající vzhlíželi jako k Moojimu. Se mnou přece mluvil Bůh.
Tino píše:Docela by mě zajímalo, z jakých důvodů se může začít v člověku objevovat neutuchající potřeba trvat na svém přesvědčení, neustále ho slepě obhajovat a být hluchý ke všemu, co to zpochybňuje.
Možná je to přirozený sebeobranný reflex, který má svoje konkrétní příčiny. A dokud situaci něco nevyhrotí natolik, že bude nezbytné tyhle příčiny rozpoznat, protože pokračování v navyklé sebeobraně by vedlo k důsledkům pro člověka už neúnosným, navyklý sebeobranný reflex bude dál plnit svou biologickou funkci.
A dokud situaci něco nevyhrotí natolik, že bude nezbytné tyhle příčiny rozpoznat, protože pokračování v navyklé sebeobraně by vedlo k důsledkům pro člověka už neúnosným, navyklý sebeobranný reflex bude dál plnit svou biologickou funkci.
vostalpetr píše:A dokud situaci něco nevyhrotí natolik, že bude nezbytné tyhle příčiny rozpoznat, protože pokračování v navyklé sebeobraně by vedlo k důsledkům pro člověka už neúnosným, navyklý sebeobranný reflex bude dál plnit svou biologickou funkci.
to je opět program ega,
kdy se chce opět dostat z něčeho co nechce k tomu co chce,
to je opět způsob sebeobrany,
jen je to opačný způsob který používá Jana, ta se zaměřuje na to, co chce,
zatímco zde jde o zaměření na to, co nechceme...
Tino píše:Docela by mě zajímalo, z jakých důvodů se může začít v člověku objevovat neutuchající potřeba trvat na svém přesvědčení, neustále ho slepě obhajovat a být hluchý ke všemu, co to zpochybňuje.
Možná je to přirozený sebeobranný reflex, který má svoje konkrétní příčiny. A dokud situaci něco nevyhrotí natolik, že bude nezbytné tyhle příčiny rozpoznat, protože pokračování v navyklé sebeobraně by vedlo k důsledkům pro člověka už neúnosným, navyklý sebeobranný reflex bude dál plnit svou biologickou funkci.
vostalpetr píše:...všichni ti řekli, že lenost je něco špatného a já ti říkám, že je to to nejlepší, co můžeš být.
Což je prostě stav relaxace, tedy stav mimo chtění a nechtění, který lze samozřejmě přenést i do situace, kdy člověk něco koná...
Relaxace je ale něco jiného než to, co v obecném pojetí znamená "lenost". Ve Wikipedii se uvádí, že leností byl dřív nazýván hřích smutku. Spouštěčem lenosti je nechuť a odpor, její charakteristikou je tamasická netečnost, tupost.
"lenost"
vostalpetr píše:Relaxace je ale něco jiného než to, co v obecném pojetí znamená "lenost". Ve Wikipedii se uvádí, že leností byl dřív nazýván hřích smutku. Spouštěčem lenosti je nechuť a odpor, její charakteristikou je tamasická netečnost, tupost.
Jenže ta tamasická netečnost a tupost je součástí, již musíš také projít v tý relaxaci,
Aha. Tak to asi mluvíme každý o něčem jiném. Relaxaci vnímám jako úlevné, pohodové uvolnění... jako by tělo ztrácelo obrysy..... a nakonec se jen vnímá "vnímání nevnímání ničeho..."
vostalpetr píše:Aha. Tak to asi mluvíme každý o něčem jiném. Relaxaci vnímám jako úlevné, pohodové uvolnění... jako by tělo ztrácelo obrysy..... a nakonec se jen vnímá "vnímání nevnímání ničeho..."
A tohle bych zase já nazval tamas, temnota,tupost, zapomění...nic...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník