watta píše:Jana píše:A když tohle stabilní a krásné je tu stále vědomé, pak je to sjednocené i s tím pomíjivým, proměnlivým, s tím, co je neustále v pohybu, a tím pádem je tu ta krása ve všem, ať je to, co je to.
tohle osobně vidím třeba trochu jinak, pro mě proměnlivé NEROVNÁ SE to pomíjivé, ta proměnlivost spočívá v té vé vlastní vlastnosti "být změnou" - a to je neverending story ...
Jana píše::D Dobře.
Když se na to podíváš ještě pozorněji, není to tak, že se objevuje naopak poznání, že všechno, co sis o sobě kdy myslel,
nejsi,
ale je tu plnější život a užívání si života, aniž by tu bylo jakékoliv ztotožnění s čímkoliv?
Petr píše:Ta debata kolem penez a duchovna vseobecne nese sebou podle me dve neplatna presvedceni.
Prvni je, ze duchovno, poznani ja, poznani pravdy, pochopeni smyslu, porozumneni emocim, porozumneni sobe je neco tak extra, mimo bezny zivot, ze by se za to nemelo platit. A dokonce z toho rovnou skoro i plyne, ze ta pravda, kterou nabizim ja, je ta nejspravnejsi a bozska a proto musi byt zadarmo .
Druha vec, co z toho plyne, je ze penize jsou necim spatnym a nemeli by se prijimat za dobre veci .
No cele je to za tu dobu tak moc pokroucene, prekroucene, ze se nedivim, ze se z toho tezko vymotava .
Ale stale plati, at nekdo citi, ze to ma delat zadarmo, nebo za penize.. obe moznosti jsou spravne. A jak psala watta, platime radove vice penez za radove vetsi hlouposti, takze pokud se nekdo po tom seminari bude citit 3 dny lepe, tak je to docela dobra investice, ne ? no a pokud se budeme citit 3 dny hure, tak zase budeme vedet pro priste, co chceme.
Mimochodem seminare Abrahama jsou docela draha zalezitost.
watta píše:tak rozhodně znám lepší definici, snad jedinou možnou: JÁ je JÁ
nijak jinak definovat nejde. já není samozřejmě jenom to já mimo čas a prostor, to by pak čas a prostor sám o sobě jaksi neměl smysl, viď?
právě proto jaksi není co dosáhnout, atd., a také proto není jediný záměr správný. není žádné DOBRO = ANO = JÁ = VĚČNOST = jánevímco , které roztomile schované čeká v prohlubních vesmíru, aby námi bylo velkomyslně odhaleno a toto prozření pak slavnostně žito mimo tento čas a prostor. to je náboženské dogma. s těmi dogmaty je to složité, protože tahle realita si o ně říká - je to prostě taky jeden ze zdejších způsobů, jak rozšiřovat možnosti v této realitě (a tedy i mimo ní), a je to vyzkoušený a účinný systém, a navíc se schválně tváří, jako že to bez něj nejde , takže opustit ho je opravdu pro mnoho lidí i dnes složitější. respektive opustit ... spíše bych řekla zkusit jiný. no, myslím, že kdo okusí, již pak nedá jinak ale abych byla upřímná, naprosto jediný ze všech dnešních učitelů, kdo ho zatím v praxi opravdu běžně používá, o němž vím, je abraham. všichna ostatní učení jedou dogmata takže je i možné, že z toho všeho, z celé té nové spirituality, nevznikne než další nové náboženství ale to je samozřejmě na nás
Takže v případě Abrahama nebo hooppnoho je v pořádku, že za to vybírají prachy
Petr píše:spis se objevuje poznani, ze jsem nejen to, ale mnohem vic, vcetne toho.
Petr píše:Dalsi pohled je, ze kdyby to delali zadarmo, tak mozna dodnes delaji seminare v San Antoniu...atd atd atd
vostalpetr píše:a on čas a prostor a celý Vesmír smysl má?
podle mě nemá
vostalpetr píše:chápu, že mě podezříváš, že učím nějaký únik ze světa
vostalpetr píše:Chápu, že se ti moc nelíbí co píšu,
jogínům se to taky nelíbilo a dodneška nelíbí,
což je pro mě určitým znamením, že jsem (názorově) přesně tam kde mám být
Petr píše:spis se objevuje poznani, ze jsem nejen to, ale mnohem vic, vcetne toho.
watta píše:tento svět = tím myslím CELÝ svět, a cože je to ten celý svět? napadá mě, že celý svět je vždycky právě veškerý ten, který jsem právě schopna vnímat (správněji možná "být si ho vědoma"), což je ale též PROMĚNLIVÁ veličina, neboť tento celý svět neustále roste, takže celý je vlastně neustále celejší a celejší - a bingo - roste PRÁVĚ proto, že roste mé vědomí, které si ho uvědomuje, což vysvětluje i nutnost existence času v realitě, která zajišťuje expanzi vesmíru (možná nikoli jako jediná) - čili realitě naší, a též to vysvětluje, proč na naší planetě neustále roste vědomí, neboť skrz vědomí se uskutečňuje ta expanze - a ono vědomí opravdu roste, čehož důsledkem i příčinou jsou takové ty věci, kvůli kterým si mnozí pletou morálku s univerzálním dobrem a zlem a domnívají se, že ona morálka překračuje rámec této reality, ty věci, které se opravdu dějí, a kvůli kterým se na světě čím dál tím méně vraždí, nenávidí atd. - není za tím rostoucí univerzální dobro (lineární vývoj od bodu A do bodu B), ale expanze a právě tato expanze, která je zpetně důsledkem PROMĚNLIVOSTI veličin všem jim propůjčuje naprostou nadčasovost a věčnost, takže proměnlivé nemůže být pomíjivé. a jak je vidno, tak toto vše zároveň též ukazuje, proč existují proč v naší realitě - čili důvody, proč uvažujeme v intencích příčiny a důsledku - zase je v pozadí (či popředí? ) expanze
watta píše:a to mě zase přivádí k tomu, že jsem si říkala, střetnout se s Abrahamem, zeptala bych se: proč to děláš a pak možná bych se dozvěděla něco ve smyslu "proč ne", anebo třeba taky něco úplně jiného...
vostalpetr píše:protože to je komodita, o které platí, že at už jich mám sebevíc, tak je to furt málo,
možná, že kdyby se mi povedlo mít všechny prachy světa, tak bych měl furt málo...
Petr píše:je spousta ucitelu na mnoha stupnich...
Petr píše:watta píše:a to mě zase přivádí k tomu, že jsem si říkala, střetnout se s Abrahamem, zeptala bych se: proč to děláš a pak možná bych se dozvěděla něco ve smyslu "proč ne", anebo třeba taky něco úplně jiného...
Tato otazka uz parkrat padla a byla i zopodvezena . Sice si ted nepamatuji presnou Abrahamovu odpoved, ale kdyz se zeptame sami sebe, co mame z toho, ze jsou nam pokladany otazky a my na ne hledame (a nachazime) odpovedi a co mame z toho, ze pripominame lidem, kym skutecne jsou a co mame z toho, ze vidime, ze to chapou a ze si tu jizdu zivotem vice uzivaji... tak to bude neco podobneho .
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků