Trini píše:armin píše:Tebe už mám přečtenou, jsi (tvoje duchovní ego) hodně jednoduchá. Takový běžný příklad duchovňáka o které v uvedené citaci píše Hendruk.
Ty snad ani žádný mindrák nemáš, jenom tu duchovní pýchu.
Jana jako když vyšije. Akorát u ní je to temnota mysli, u tebe pýcha duchovního ega a hned pěkná citace k tomu. Jste už jak dvojčata.
Možná si temnotu mysli pleteš s prázdnotou osobní mysli.
Ono dívání se na Armina nebo na kohokoliv skrz svou osobní mysl vytváří představu složité osobnosti, o které toho hodně víš, ale ve skutečnosti je to ta největší nevědomost. To, jak vnímáme druhé, pochopitelně neříká vůbec nic o tom, kým skutečně jsou, ale vypovídá to jen o našem vlastním stavu mysli, o
úrovni našeho vlastního vědomí, tedy přesněji řečeno, o zatemnění Vědomí připoutaností k osobní mysli.
Ráda cituješ
Maharadže, jestli je jasné, co říká,
tak je nesmyslné se dál dívat na druhé jako na formu. To by pak bylo nezbytné sebe sama považovat za tělo, za formu o určité hodnotě, kterou jsou poměřováni ostatní. Považovat se stejně jako Vostalpetr za toho, kdo to má na rozdíl od těch, co nemá rád, "tak a ne jinak".
Přirozenost toku mysli je podle hodnoty vaší formy. To znamená, že mysl bude mít pouze takový druh myšlenek. Ten, kdo věří, že nemá žádný tvar, žádné jméno, žádné pohlaví, prostě je bezforemný, bude mít mysl, která bude proudit tímto způsobem. NM
Je možné jít do větší hloubky uvědomění. Je možné si uvědomit Tvou existenci jako lásku, která každému zrcadlí jen sama sebe. V tom případě Tvá "forma" má úplně tu největší hodnotu...
...protože ji neomezuje osobní mysl.
Co o tobě vím? Vůbec nic. V tomto okamžiku tady může být nekonečná variace projevů. Může tady být cokoliv. Není čeho se chytat. Ty v tomhle okamžiku můžeš být Probuzená, a má osobní mysl se může dál držet představ, jak jsi to měla včera, když jsi tady psala, jak vidíš Armina.
Popis toho, co může být nekonečně proměnlivé, nemůže být nikdy pravdivý. Jak by tady mohlo být vědomé Bytí, když ho mysl omezuje na různé formy oddělených ne-já?
Tak mě zajímá jen popis toho, co si uvědomuju jako
věčné a neměnné.Je mi jasné, že z pohledu připoutanosti k osobní mysli ta krása, radost a štěstí pravého Já, blaho existence se jeví jako naopak to, co tady stále není,
ale bez připoutanosti k mysli je jasné, že sat-čit-ánanda je to jediné, co je skutečné a věčné. Není to nic, co by se muselo nějak vytvářet, nic, o co by se muselo nějak usilovat.
I když si v tomhle okamžiku o Tobě vůbec nic nemyslím tak není problém si uvědomovat, že skutečně existuješ. Není problém ani to uvědomění čím ta Tvá existence, kterou žádná forma, představa, myšlenka od mé existence neodděluje, je. Není problém si uvědomovat ono ničím neomezené Bytí jako to nejdokonalejší, co je. Neber to jako lichotku, neber to jako snahu tím něco víc získat.
Není šance a ani potřeba získat něco ještě víc. Tedy pro mě je to uvědomění, kým skutečně jsi, jsme, jsem, tím, co je dokonalé, nebo možná jinak řečeno Bytím Doma.
Řekla bych, že ve mně je nesmírné okouzlení touhle prázdnotou.
A je tady i ta možnost hry Mysli, která prozářená krásou Bytí, je také krásná.