Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod vostalpetr » stř 23. zář 2020 13:04:49

No jasně že využívají maskování,
vždyt i ET se maskoval, i když poněkud naivně a dětinsky (není divu, vždyt ho taky maskovaly děti)

většinou se maskují za komáry,
takto se snadno dostanou člověku pod kůži,
jen mu zabzučí u ucha a když zjistí že člověk spí, tak mu hnedka zavedou sondu pod kůži,

taková sonda pak svědí a čím více se člověk škrábe, tím hlouběji si pak zapouští sondu do těla...
Uživatelský avatar
vostalpetr
 
Příspěvky: 5259
Registrován: úte 20. led 2009 13:57:12
Poděkoval: 98
Poděkováno: 666-krát v 510 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod Alaja » stř 23. zář 2020 13:06:14

:lol:
Proti záři neomezeného prostoru jsou i ty nejkrásnější zážitky neúplné...
Uživatelský avatar
Alaja
 
Příspěvky: 5678
Registrován: stř 09. zář 2015 10:07:22
Poděkoval: 289
Poděkováno: 404-krát v 388 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod Alaja » stř 23. zář 2020 13:53:01

Kdysi dávno mi taky bylo cosi vyoperováno z jednoho prstu na ruce. Chirurg říkal, že to bylo něco kovového, snad nějaká špona. Ale v té době jsem žádnou "chlapskou" práci doma zrovna nedělala, tak jsem si do prstu nic nemohla zarazit...
Ale jelikož jsem v té době ještě o únosech do UFO nic nevěděla, tak jsem si tu "šponu" nevyžádala... :lol:
Proti záři neomezeného prostoru jsou i ty nejkrásnější zážitky neúplné...
Uživatelský avatar
Alaja
 
Příspěvky: 5678
Registrován: stř 09. zář 2015 10:07:22
Poděkoval: 289
Poděkováno: 404-krát v 388 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod Alaja » stř 23. zář 2020 13:58:27

Eva Nada píše::writting:

Že by už? :-)



Asi má problémy s antivirovým programem v počítačích, které používá.....
Po tom hackereském útoku asi byly některé stránky pak označeny jako nežádoucí (nebezpečné) a jsou možná proto u ní blokovány ....můžete jí to vyřídit...

Možná...
Proti záři neomezeného prostoru jsou i ty nejkrásnější zážitky neúplné...
Uživatelský avatar
Alaja
 
Příspěvky: 5678
Registrován: stř 09. zář 2015 10:07:22
Poděkoval: 289
Poděkováno: 404-krát v 388 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod Trini » stř 23. zář 2020 14:20:57

Alaja píše:
Eva Nada píše::writting:

Že by už? :-)



Asi má problémy s antivirovým programem v počítačích, které používá.....
Po tom hackereském útoku asi byly některé stránky pak označeny jako nežádoucí (nebezpečné) a jsou možná proto u ní blokovány ....můžete jí to vyřídit...

Možná...


Můj antivirový program hlásí odjakživa, že inspiruj :!: není jisté. :? :)
Uživatelský avatar
Trini
 
Příspěvky: 5360
Registrován: úte 25. říj 2011 16:26:14
Poděkoval: 331
Poděkováno: 112-krát v 101 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod vostalpetr » stř 23. zář 2020 14:41:36

To můj ne,

asi ten tvůj je nákej chytřejší takže se lekne každýho prdu,

a ty nejchytřejší ti to asi pak rovnou zablokují...

Jakmile jde asi o pocitářskej antivir, tak blokuje jak divej....



Ta technika už začíná bejt zblblá jak ty vlády,

všude samá preventivní opatření,

ještě že aspon neuvěřili zprávám o konci světa...
Uživatelský avatar
vostalpetr
 
Příspěvky: 5259
Registrován: úte 20. led 2009 13:57:12
Poděkoval: 98
Poděkováno: 666-krát v 510 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod Alaja » stř 23. zář 2020 15:48:32

vostalpetr píše:To můj ne,

asi ten tvůj je nákej chytřejší takže se lekne každýho prdu,

a ty nejchytřejší ti to asi pak rovnou zablokují...

Jakmile jde asi o pocitářskej antivir, tak blokuje jak divej....



Ta technika už začíná bejt zblblá jak ty vlády,

všude samá preventivní opatření,

ještě že aspon neuvěřili zprávám o konci světa...



Můj antivirák mi sděluje, že tvé oblíbené "Stoky" jsou od toho útoku nezabezpečené...a nepustí mě se tam kouknout.. :lol:
Proti záři neomezeného prostoru jsou i ty nejkrásnější zážitky neúplné...
Uživatelský avatar
Alaja
 
Příspěvky: 5678
Registrován: stř 09. zář 2015 10:07:22
Poděkoval: 289
Poděkováno: 404-krát v 388 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod honzam » stř 23. zář 2020 16:36:55

Alaja píše:
http://www.zahadyzivota.cz/clanky/jsou- ... ske-unosy/

Jsou noční můry vzpomínkou na mimozemské únosy?


Muži se zdá, jak utíká dovnitř temného lesa. Záhy přiběhne na malou mýtinu, ozářenou měsíčním svitem. Sen končí spatřením velké sovy a jejich tmavých, velkých očí.

Minulý rok jsem v souvislosti s šedými narazil na pojem z tibetského buddhismu "tulpa". Mělo by se jednat o myšlenkovou formu, která má podobu svébytné vnímající bytosti stvořené něčími nadpřirozenými schopnostmi.

https://en.wikipedia.org/wiki/Tulpa
Tulpa is a concept in mysticism and the paranormal of a being or object which is created through spiritual or mental powers. ...

Armine, nech už prosím toho otáčení. Nevíš, o tomhle něco z Vadžrajány. Existuje v tibetském buddhismu něco takového a má to nějaký reálný základ?
Uživatelský avatar
honzam
 
Příspěvky: 3206
Registrován: pon 13. zář 2010 16:09:02
Poděkoval: 68
Poděkováno: 127-krát v 120 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod honzam » stř 23. zář 2020 16:41:24

Trini píše:
Alaja píše:
Eva Nada píše::writting:

Že by už? :-)



Asi má problémy s antivirovým programem v počítačích, které používá.....
Po tom hackereském útoku asi byly některé stránky pak označeny jako nežádoucí (nebezpečné) a jsou možná proto u ní blokovány ....můžete jí to vyřídit...

Možná...


Můj antivirový program hlásí odjakživa, že inspiruj :!: není jisté. :? :)

Není zabezpečené a stále používá pouze http a ne https.

https://cs.wikipedia.org/wiki/HTTPS
Všeobecně se doporučuje podporovat HTTPS místo nezabezpečeného HTTP pro všechny webové stránky.[2][3][4][5][6][7]
Navzdory rozšířenému názoru, že HTTPS je nutné pouze pro weby pracující s citlivými údaji, je mnohými organizacemi[2][4][6][7] a odborníky[3][14][15] doporučeno používat HTTPS na všech webech.
Naposledy upravil honzam dne stř 23. zář 2020 16:42:20, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
honzam
 
Příspěvky: 3206
Registrován: pon 13. zář 2010 16:09:02
Poděkoval: 68
Poděkováno: 127-krát v 120 příspěvcích

Následující uživatelé by rádi poděkovali uživateli honzam za tento příspěvek:
Trini

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod vostalpetr » stř 23. zář 2020 16:42:20

Můj antivirák mi sděluje, že tvé oblíbené "Stoky" jsou od toho útoku nezabezpečené...a nepustí mě se tam kouknout..


Taky mně to sděloval, ale už se uklidnil a nic mně nesděluje....

Chceš vědět co nového u anarchistů :

Autor: Urza
Čas: 2020-09-21 00:00:02


Rušíme dnešní anarchovečer



Jelikož se v Terezky práci vyskytli COVID pozitivní lidé, rušíme dnešní anarchovečer; snad nám nic není, ale jistě to vědět nemůžeme, pročež nechceme riskovat promoření české anarchistické scény. Až se situace uklidní, oznámíme další termín.
Uživatelský avatar
vostalpetr
 
Příspěvky: 5259
Registrován: úte 20. led 2009 13:57:12
Poděkoval: 98
Poděkováno: 666-krát v 510 příspěvcích

Následující uživatelé by rádi poděkovali uživateli vostalpetr za tento příspěvek:
Alaja

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod Alaja » stř 23. zář 2020 16:50:33

honzam píše:
Alaja píše:
http://www.zahadyzivota.cz/clanky/jsou- ... ske-unosy/

Jsou noční můry vzpomínkou na mimozemské únosy?


Muži se zdá, jak utíká dovnitř temného lesa. Záhy přiběhne na malou mýtinu, ozářenou měsíčním svitem. Sen končí spatřením velké sovy a jejich tmavých, velkých očí.

Minulý rok jsem v souvislosti s šedými narazil na pojem z tibetského buddhismu "tulpa". Mělo by se jednat o myšlenkovou formu, která má podobu svébytné vnímající bytosti stvořené něčími nadpřirozenými schopnostmi.

https://en.wikipedia.org/wiki/Tulpa
Tulpa is a concept in mysticism and the paranormal of a being or object which is created through spiritual or mental powers. ...

Armine, nech už prosím toho otáčení. Nevíš, o tomhle něco z Vadžrajány. Existuje v tibetském buddhismu něco takového a má to nějaký reálný základ?




Tulpa

Víra v myšlenkové formy ( zhmotněné myšlenky ) Tulpy existuje po mnoho století v mnoha kulturách, hlavně ve střední a jižní Asii jako Bhutan, Nepál, Čína, Indie či Mongolsko. Dále se vyskytuje v náboženstvích, která věří v šamanské praktiky, také oni mají své verze těchto myšlenkových forem.V Austrálii jsou tyto praktiky známé už od nejstarších kmenů, a na Americkém kontinentu věří ve spirituální schopnosti vytvořit myšlenkovou zhmotněnou formu například indiánský kmen Cherokeesu.

Co je Tulpa?

Tulpa je energii zhmotněná myšlenka, představa jednoho či více lidí. V Tibetské tradici myšlenková forma je přeložená jako Tulpa, která je stvořena vědomě či nevědomě silou vůle, vizualizací či použitím životní energie. Tibetské náboženství je silně založeno na meditacích a porozumění životní energie. Všechny živé organizmy vlastní tuto životní energii, v některých je silnější než v jiných. Přes řádné cvičení a meditaci se lidé mohou naučit všemi smysly vnímat tuto energii a částečně ji kontrolovat. Kolektivní snažení samozřejmě přináší větší energii, než jakou vynaloží samotný jedinec.

Podstata Tibetské Tulpy leží v lidské schopnosti zeskutečnit myšlenku přes usilovné soustředění a koncentraci, ve kterém je duchovní či neviditelné zhmotněno do fyzické formy. Tibeťané věří, že Tulpa je duch či zjevení živé bytosti, existující v éterickém či duchovním světě. Tulpy mohou mít formu zvířat, mytických stvoření či samozřejmě lidskou formu. Existuje počet lidí, kteří tyto praktiky vyzkoušeli a byli schopni vyfotit se se svými stvořenými Tulpy.

Tulpa je bytost vytvořená naší myslí, která neexistuje až do té doby, než si ji budeme stále znovu a znovu vizualizovat, až se tato bytost zhmotní a začne žít svou vlastní existencí. Zmíněné příběhy toto jasně dokazují a ukazují, jak mocná naše mysl je.

Tento příběh pochází od Alexandry David-Neel, která se narodila v Paříži roku 1868. Zabývala se Východní mystikou a cestovala po Asii, aby se naučila techniky mysli. Tibeťané ji představili princip Tulpy, kterou se pak Alexandra sama snažila stvořit. Pro tento pokus si vybrala postavu chudého, přátelského, neškodného malého mnicha. Pak se ho s neuvěřitelnou intenzitou a soustředěním snažila představit, vizualizovat.

K jejímu překvapení ho byla schopna brzy vidět už nejen jako její osobní, smyšlenou bytost, ale jako bytost živou, oddělenou od ní samotné a tak opravdovou jako zbytek světa okolo ní. Čím více si ho ve své mysli představovala, tím skutečnějším a viditelnějším se stával. Co však nečekala bylo, že se začal zjevovat bez jejího svolení a do několika týdnů se stal viditelný i pro ostatní lidi v jejím okolí.

Co ji ale nejvíce zarazilo, že na ní nebyl závislý a začal jednat podle svého, nezávisle na ní. Začala se ho bát a rozhodla se ho zničit. Jedinou cestou, jak ale takovouto bytost zničit, je pozřít ji opět do sebe (své mysli). Mnich s Alexandrou začal bojovat a ničit její snahu ho zlikvidovat. Alexandře to vzalo mnoho času, úsilí a podepsalo se na jejím zdraví, kdy při zničení svého mnicha málem zničila sebe.

V Anglii Marion Hallsley shromáždila skupinu lidí, která se snažila vyvolat duchy a kontaktovat mrtvé. Skupinu tvořili: novinář, vědec, zubař, doktor a podnikatel, lidé s vyšším vzděláním. Tato skupina se po mnoho nocí snažila vyvolat ducha, bohužel vždy bez úspěchu a to i poté, co přizvali na pomoc médium. Až jednou Marion napadlo, že by si mohli vytvořit vlastního ducha. Od té doby každou noc vytvářeli svého ducha. Vymysleli, jak přesně vypadal, jak se oblékal, kdy a kde se narodil, jaké měl dětství, rodiče, zaměstnání, koníčky, kdy a jak zemřel, prostě vše, co je napadlo. Pojmenovali ho Edward Howard. Asi po roce a půl se stůl, u kterého všichni seděli, začal tak divoce a násilně hýbat, že všichni odskočili pryč. Duch Edwarda Howarda se projevil v plné síle.

Skupina svým neuvěřitelným soustředěním vytvořila TULPU. Tento příběh byl zdokumentován a bylo pozváno mnoho médií, kterým se Edward objevil, když se ho snažili zbavit.:

Nejznámnější Tulpy světa:

Loch Ness

Stvoření, o kterém legendy praví, že vždy existovala, ale do roku 1930 o něm žádné zprávy nenajdeme. Asi nejznámější pátrání po tomto tvoru proběhlo v roce 1987 pod názvem „Operation Deepscan“. Vědci prozkoumali celé jezero, bylo použito 24 lodí, každá se sonarem a bylo zmapováno celé dno jezera. Celé vyšetřování ale neodhalilo nic nového.

V červnu roce 2003 BBC prohlásilo, že skupina vědců dokázala, že v jezeře žádná příšera neexistuje. V tomto ohromném pátrání bylo použito 600 samostatných sonarových paprsků, technika satelitní navigace a celé dno jezera bylo opět prohledáno, ale i v tomto případě nic nebylo nalezeno. Je ale zajímavé, že i po tomto pátrání se pořád objevují lidé, kteří tvrdí, že Loch Ness spatřili.

Ďábel, Satan, Lucifer ( starý název planety Venuše )

...je asi největší doživotní Tulpa, která bude existovat, dokud bude existovat samo lidstvo. Ďábel si získal takovou popularitu, že někteří lidé v něj věří víc než v Boha či Ježíše Krista. Lidstvo si ho dogmaticky vytvořilo samo a tak vznikla největší Tulpa světa.

Nejstarším náboženstvím na světě je Vedismus, které pochází z Indie a ze kterého se později vyvinul budhismus, hinduismus, taoismus a další. Vedismus upadl kolem 5 století př. n. l. a žádný Ďábel se v něm nevyskytoval. V Íránu Vedismus zreformoval Zarathustra a Judaismus si právě odtud vypůjčil velkou část své teologie.
Ďábla vymysleli mágové, učenci Zarathustry ( Médové), kteří se chtěli vzepřít násilnické a polyteistické aristokracii.
Satan se narodil v Íránu v 6 století př. n. l. a šlo o politicky vynález. Mágové Ďábla stvořili, ale už se jim nepovedlo prosadit ho coby politickou antimoc. To se podařilo až křesťanské církvi.V královstvích Mezopotámie pak bylo vynalezeno metafyzické Zlo, shrnuté v pojmu prvotního hříchu. Ten byl výplodem politické fantazie úředníků, kteří prosazovali teokracii.

Mezopotámie vynalezla hřích, aby ponížila člověka, ba hůř, aby si člověk sám své ponížení zdůvodnil a Ďábel byl vymyšlen, aby naháněl strach.
Starý Zákon nepřisuzuje Satanovi stejné místo jako křesťanství. V kapitole o Jobovi je Satan členem nebeské rady a jde trápit Joba se souhlasem Hospodina. Kniha Izajášova jen stvrzuje, že judaismus nepojímal ani Satana ani démony jako Hospodinovy nepřátele, ale spíše jako jeho služebníky.
Změna dochází v knize Letopisu z Hélenistické éry 3 století př. n. l. , kde Satan začne jednat na vlastní pěst. Ďáblové vrthli do judaismu v rozmezí let 150 př. n. l. až 300 našeho letopočtu.

Bůh ve Starém Zákoně je tedy Dobrem a Zlem součastně, Satan není zlem, ale je utrpením seslaným z Boží vůle.

https://para-normals.estranky.cz/clanky ... tulpa.html
Proti záři neomezeného prostoru jsou i ty nejkrásnější zážitky neúplné...
Uživatelský avatar
Alaja
 
Příspěvky: 5678
Registrován: stř 09. zář 2015 10:07:22
Poděkoval: 289
Poděkováno: 404-krát v 388 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod vostalpetr » stř 23. zář 2020 16:57:19

Sakra,

to je ale přehled....

Díky za informace....

:help2:
Uživatelský avatar
vostalpetr
 
Příspěvky: 5259
Registrován: úte 20. led 2009 13:57:12
Poděkoval: 98
Poděkováno: 666-krát v 510 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod Alaja » stř 23. zář 2020 17:22:12

Buddhističtí Tulpové (o materializaci našich myšlenek)


Jak transcendentální je zhmotnění našich myšlenek? Děsivá buddhistická představa tulpů poskytuje několik návrhů.


Několik vědců věří, že buddhismus lze nad rámec náboženství chápat jako filozofii nebo dokonce jako psychologický systém. Je to proto, že jeho primárním zaměřením není vzdálené (i když inherentní) božství, ale mysl a její přízraky.

Ve svém pečlivém studiu lidské mysli, jejích mechanismů pro vytváření iluzí, svého ega a identifikace vytvořil buddhismus určitý druh atlasu nebo almanachu lidské psychiky. Mezi multiplicitou implikovanou myslí je zvláštní rodina mentálních výtvorů známá jako tulpas (sanskrtské slovo pro „stavět“).

Tibetská kniha velkého osvobození vysvětluje, co jsou tulpy . I když je mysl schopná vytvořit svět iluze, může také vytvořit jakýkoli požadovaný objekt. Tento proces spočívá v přeměně vizualizace na hmatatelnou bytost - možná podobně jako ve způsobu, jakým architekt uděluje život dvourozměrné rovině.

Novinkou západního myšlení je koncipování mysli jako nástroje, který vytváří vynikající reality, fyzické i metafyzické. A to vyžaduje pocit odpovědnosti. Buddhismus tvrdí, že uznává tulpy , naše duševní výtvory, které se stávají, jako by magií, poloautonomními entitami.

Tulpy nemají morální konotaci; nejsou ani dobří, ani špatní. Mohou však působit jako energický cedník, který člověka vyčerpává. Britský spisovatel Jason Horsley vysvětluje tento proces otcovství „něčeho“ mentálního.

Začínají vytvářet záměr, řízenou energii touhy, která, pokud přetrvává, vyvolává myšlenkovou formu nebo tulpu tvořenou akumulovanou energií tohoto záměru / touhy. Bez ohledu na to, zda osoba jedná podle svého přání, účinně vytváří náhradní realitu, ve které se jeho fantazie může stát skutečností.

Je obtížné znát rozsah vlivu tulpů - míru, do jaké jsme náchylní k záměrům a mentálním koncepcím jiných lidí, jejich modlitbám, kletbám nebo posedlosti. Když si to však uvědomíme, jak je naše psychická energie v zásadě kreativní, jak nám to buddhismus připomínal tisíce let, jistě nás přiměje být opatrnější v našich myšlenkách. Představa, která se zdá být více než vhodná, protože, jak říká Buddha na začátku Dhammapady: „Jsme to, co si myslíme.“
https://translate.google.cz/translate?h ... ch&pto=aue
Proti záři neomezeného prostoru jsou i ty nejkrásnější zážitky neúplné...
Uživatelský avatar
Alaja
 
Příspěvky: 5678
Registrován: stř 09. zář 2015 10:07:22
Poděkoval: 289
Poděkováno: 404-krát v 388 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod Alaja » stř 23. zář 2020 17:28:50

Magické bytosti - tulpy

Podle některých zasvěcenců se mezi námi pohybují uměle stvořené duchovní či dokonce fyzické bytosti. Jejich existenci připouštěli evropští alchymisté i tibetští lámové. Právě v Tibetu prý několik málo jedinců ovládá „metodiku výroby“ takových bytostí. Údajně pracují s principy zhmotňování myšlenek. Jimi stvořené bytosti se nazývají tulpy a od skutečných lidí je údajně nelze rozeznat!
O tulpách se ve svých knihách zmiňuje například německý záhadolog Hartwig Hausdorf. Ten tvrdí, že zasvěcenci v tibetských horách dokážou svým myšlenkám propůjčit tvar - stvořit bytost tulpu - díky meditaci a rituálu dubthab. Bytost je viditelná pro ostatní, může být zaměněna s živým člověkem. S rituálem si prý však není radno zahrávat, neboť existuje nebezpečí, že tulpa přestane poslouchat svého stvořitele, začne žít vlastním životem, prosazovat svou individualitu a právo na existenci.
S tulpami se měla opakovaně v Tibetu setkat francouzská tibetoložka Alexandra David Néel (1868 - 1969). Ta v letech 1911 - 1925 žila a studovala v Tibetu tajemné mystické a rituální tradice Vadžrajána Bön, zaměřené mimo jiné na práci s vnitřní energií. V jedné své knize o mystice a čarodějích Tibetu podala svědectví o tom, jak se tulpy materializují. Vyzkoušela to dokonce osobně! K experimentu se odvážila poté, co ji navštívil jistý tibetský malíř proslulý zálibou v zobrazování zuřících božstev. Na návštěvu dorazil v doprovodu mlhavého přízraku jednoho z bohů, které tak rád maloval, aniž o tom měl tušení. Paní Néel bytost ale viděla a podala jí ruku na pozdrav. Prý cítila měkký objekt, jehož substance se po jejím dotyku stáhla, přízrak zmizel. Malíř se až potom paní Néel přiznal, že několik týdnů prováděl rituál dubthab a vzýval právě ono božstvo, jehož postavu spatřila. Badatelka se následně rozhodla, že vyzkouší, zda by dokázala zhmotnit tulpu také. Vybrala si postavu obtloustlého dobráckého mnicha z evropské kultury. Jak ve svých záznamech uvedla, po několika měsících její mnich začal získávat zřetelnou podobu. Občas jí dělal společnost. Iluze byla sice především vizuální povahy, nicméně někdy živě vnímala, že se jí dotkl například lem jeho hábitu a podobně. Po čase se ovšem přízrak paní Néelové začal proměňovat. Stalo se přesně to, před čím zasvěcenci varují. Mnich zhubl, začal být nepříjemný, drzý a někdy i zlomyslný, vymkl se její kontrole. Objevoval se kdykoli a kdekoli, bez ohledu na to, zda si to přála. Tibetoložka se mylně domnívala, že se přízrak časem sám rozplyne, když na něj přestane myslet, nebude mu věnovat pozornost. Opak se stal pravdou, a tak musela začít řešit, jak ho zničit. A nebylo to jednoduché. Stálo ji to šest měsíců usilovného cvičení, duševní a mentální práce, než se přízraku zbavila…
(šál)

https://www.spirit.cz/index.php/absurdi ... y-v15-8887
Proti záři neomezeného prostoru jsou i ty nejkrásnější zážitky neúplné...
Uživatelský avatar
Alaja
 
Příspěvky: 5678
Registrován: stř 09. zář 2015 10:07:22
Poděkoval: 289
Poděkováno: 404-krát v 388 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod armin » stř 23. zář 2020 17:41:17

honzam píše:
Armine, nech už prosím toho otáčení. Nevíš, o tomhle něco z Vadžrajány. Existuje v tibetském buddhismu něco takového a má to nějaký reálný základ?

To otáčení jsem si už vyzkoušel a doprocvičil, takže v pohodě. :)

Tibetský buddhismus znám hlavně prakticky z předchozí inkarnace.
Napřed se objevily zkušenosti, pak teprve blízká nauka v podobě Eduarda Tomáše.

O tom, co píšeš nevím zda se v tibetském buddhismu vyskytuje.
Sám za sebe si ale myslím a v hloubi cítím, že to možné je a jak by se to asi dalo udělat.

Jak jsem psal o té nejhlubší vrstvě víry, tak tam je totiž možné vše.

V naší kultuře možná tuto ideu historicky symbolizuje stvoření Golema.
Uživatelský avatar
armin
 
Příspěvky: 2101
Registrován: pát 11. zář 2015 10:58:43
Poděkoval: 33
Poděkováno: 70-krát v 66 příspěvcích

Následující uživatelé by rádi poděkovali uživateli armin za tento příspěvek:
honzam

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod vostalpetr » stř 23. zář 2020 17:50:52

V naší kultuře možná tuto ideu historicky symbolizuje stvoření Golema.


To je fakt, páč se dobroserům nepovedlo stvořit "socialisticky uvědomnělého člověka"
Uživatelský avatar
vostalpetr
 
Příspěvky: 5259
Registrován: úte 20. led 2009 13:57:12
Poděkoval: 98
Poděkováno: 666-krát v 510 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod armin » stř 23. zář 2020 17:51:48

" Po čase se ovšem přízrak paní Néelové začal proměňovat. Stalo se přesně to, před čím zasvěcenci varují. Mnich zhubl, začal být nepříjemný, drzý a někdy i zlomyslný, vymkl se její kontrole. Objevoval se kdykoli a kdekoli, bez ohledu na to, zda si to přála. Tibetoložka se mylně domnívala, že se přízrak časem sám rozplyne, když na něj přestane myslet, nebude mu věnovat pozornost. Opak se stal pravdou, a tak musela začít řešit, jak ho zničit. A nebylo to jednoduché. Stálo ji to šest měsíců usilovného cvičení, duševní a mentální práce, než se přízraku zbavila…"

Taky mám doje, že takové experimenty takhle končí. Že to, co člověk stvoří se časem vymkne kontrole a začne žít svým životem.
Ač cítím, že mám velké dispozice k tomu magickému světu, nikdy bych to nerozvíjel a nepoužíval.
Uživatelský avatar
armin
 
Příspěvky: 2101
Registrován: pát 11. zář 2015 10:58:43
Poděkoval: 33
Poděkováno: 70-krát v 66 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod Alaja » stř 23. zář 2020 18:11:04


https://cs.qwe.wiki/wiki/Ch%C3%B6d

Chöd - Chöd

Chöd ( tibetština : གཅོད , Wylie : gcod rozsvícená jako „sever“) je duchovní praxe, která se nalézá především ve školách tibetského buddhismu Nyingma a Kagyu (kde je klasifikována jako tantra Anuttarayoga ). Tyto praktiky, také známé jako „Prořezávání ega“, jsou založeny na sútrách Prajñāpāramitā nebo „Perfection of Wisdom“, které objasňují koncept „ prázdnoty “ buddhistické filozofie .

Podle Mahayana buddhisty, prázdnota je konečným moudrost pochopit, že všechny věci postrádají vlastní existenci. Chöd kombinuje filozofii prajñāpāramitā se specifickými meditačními metodami a tantrickým rituálem. Chodský praktik se snaží využít sílu strachu prostřednictvím aktivit, jako jsou rituály umístěné na hřbitovech, a vizualizace nabízení svých těl v tantrické hostině , aby jejich porozumění prázdnotě bylo konečným testem.


Klíčové prvky praxe

Chöd doslovně znamená „prořezávání“. Prořezává překážky a nejasnosti , někdy nazývané „démoni“ nebo „bohové“. Příkladem démonů je nevědomost , hněv a zejména dualismus vnímání já jako bytostně smysluplného, ​​na rozdíl od buddhistické doktríny ne-já . Praktik je plně ponořen do rituálu: „Díky ohromující škále vizualizací, písní, hudby a modlitby zapojuje všechny aspekty svého bytí a působí silnou transformaci vnitřní krajiny.“

Dzogčhenové formy Chödu umožňují praktikujícímu udržovat prvotní vědomí bez strachu. Zde se Chod rituální essentialises prvky phowa , gaṇacakra , páramita a lojong čistý iluzorní tělo , mandaly , brahmavihára , osel a Tonglen .

Chöd obvykle začíná phowou, při které si praktický lékař představí svůj proud mysli jako Pět čistých světel opouštějících tělo otvorem sahasráry v horní části hlavy. Říká se, že to zajišťuje psychickou integritu sādhaky nebo praktikujícího a soucit s nimi . Ve většině verzí sādhany se mindstream vysráží v tulpa simulacrum Vajrayoginī . V sambhogakāyi dosažené vizualizací nabízí sādhaka „čtyřem“ hostům gaṇachakru svého vlastního fyzického těla: tři klenoty , dakinis , dharmapaly a bytosti bhavachakry , všudypřítomný lokapala a pretas . Obřad může být prodlužován samostatnými nabídkami pro každou manandalu hostů nebo může být výrazně zkrácen. Mnoho verzí chod sādhana 'stále existuje.

Chöd sadhana obecně zahrnuje hudbu, písně a také tanec.

Chöd, stejně jako všechny tantrické systémy, má vnější, vnitřní a tajné aspekty. Jsou popsány v evokaci, kterou Milarepa zpíval Nyamovi Paldabumovi :


Externí chod je putovat po strašlivých místech, kde jsou božstva a démoni. Vnitřní chod je nabídnout své vlastní tělo jako potravu božstvům a démonům. Konečným chodem je uvědomit si pravou podstatu mysli a proříznout jemný pramen vlasů jemné nevědomosti. Jsem jogín, který má tyto tři druhy chodů.

Chöd je nyní základem pokročilé sádhany tibetského buddhismu. Celosvětově se praktikuje po šíření tibetskou diasporou .

Vajrayogini je klíčovou postavou pokročilé praxe Chöd, kde se objevuje ve svých formách Kālikā ( Wylie : khros ma nag mo ) nebo Vajravārāhī ( Wylie : rdo rje phag mo ). Praktiky Tröma Nagmo „Extremely Wrathful Black Mother“ spojené s Dakini Tröma Nagmo (černá forma Vajrayogini) propagoval také Machig Labdrön. „Zvláštní přenos, který Jeho Svatost přinese, pochází z Dudžom Lingpy , který jej přijal v přímé vizi indického Mahasiddhy, Sarahy . Tato praxe zdůrazňuje proříznutí uchopením dualistické mysli k realizaci úplného nezištného soucitu. Jedna z forem tohoto styl Chöd lze nalézt v linii Dudjom Tersar .


Indičtí předchůdci

„Chod nikdy nebyl jedinečný, monolitický tradice. Člověk by měl opravdu mluvit o Chodské tradice s a řádků s protože Chod nikdy představovala školu.“

Forma Chöd byla praktikována v Indii buddhistickými mahāsiddhy před 10. stoletím. Dvě praktiky Chöda v buddhismu a v Bön jsou odlišné linie.

V buddhismu existují dvě hlavní tradice chödů, linie „matka“ a „otec“. Dampa Sangye je známá jako „otec Chöda“ a Machig Labdrön , zakladatel linií Mahamudra Chöd , jako „matka Chöda“.

Bön sleduje původ Chöda po tajnou matku tantru , sedmou z devíti bönských praktik. Existují čtyři odlišné styly chödské praxe.

Chöd se vyvinul mimo klášterní systém. To bylo následně přijato klášterních linií. Jako internalizace vnějšího rituálu zahrnuje Chöd formu sebeobětování: praktikující vizualizuje své vlastní tělo jako nabídku na ganachakře. Účelem této praxe je vyvolat pocit vítězství a nebojácnosti. Tyto dvě vlastnosti jsou ikonograficky reprezentovány vítězným praporem a rituálním nožem . Banner symbolizuje překonávání překážek a nůž symbolizuje proříznutí ega. Praktikující může pěstovat imaginární strašné nebo bolestivé situace, protože pomáhají praktikujícímu praktikovat řezání prostřednictvím připoutanosti k sobě samému. Machig Labdrön řekl: „Považovat protivenství za přítele je Chödův pokyn.“

Chödpa jako „šílení svatí“

Sarat Chandra Das , která psala na přelomu 20. století, přirovnávala praktikujícího Čöda ( tibetský jazyk : གཅོད་ པ , Wylie : gcod pa ) k indickému avadhutovi neboli „šílenému světci“. Avadhūtové - v tibetském buddhismu zvaní nyönpa - jsou známí tím, že vyjadřují své duchovní porozumění prostřednictvím „ šílené moudrosti “, která je pro obyčejné lidi nevysvětlitelná. Chödští praktici jsou typem Mad Saint, zvláště respektovaného, ​​obávaného nebo v úžasu kvůli svým rolím jako obyvatelé karnevalové půdy . Podle tibetologa Jérôme Édou byli chodští praktici často spojováni s rolí šamana a exorcisty :


Samotný životní styl Chö [d] pa na okraji společnosti - bydlení na samotě pohřebišť a strašidelných míst, přidané k šílenému chování a kontaktu se světem temnoty a tajemství - stačilo k tomu, aby důvěřiví lidé mohli vidět Chödpu v role obvykle připisovaná šamanům a dalším exorcistům, asimilace, která se stala také středověkým evropským pastýřům. Pouze ten, kdo navštívil jedno z tibetských polí s karnevalem a byl svědkem nabízení mrtvoly supů, může pochopit plný dopad toho, co chödská tradice označuje jako místa, která inspirují teror

Adept v Chödu symbolicky nabízí maso svého těla v podobě gaṇacakry nebo tantrického svátku. Ikonograficky může kůže těla praktikujícího představovat povrchovou realitu nebo máje . Je vyříznut z kostí, které představují skutečnou realitu mysli . Komentátoři poukazují na podobnosti mezi rituálu Chodska a prototypu zahájení jednoho šamana , ačkoli jeden spisovatel identifikuje zásadní rozdíl mezi oběma tím, že iniciace šaman je nedobrovolný zatímco adeptky čö, která rozhodne podstoupit rituální smrti ceremoniálu Chodska. Tradičně je Chöd považován za náročný, potenciálně nebezpečný a pro některé praktiky nevhodný.

Rituální předměty

Praktikující chödského rituálu, Chödpa, používají kanglingovou nebo lidskou trubku na stehenní kosti a chödský buben, ruční buben podobný, ale větší než aruamaru běžně používaný v tibetském rituálu. Ve verzi Chodska sádhany z Džigme Lingpa od Longčhen Ňingthig pět rituální nože se používají k vyznačení na mandalu z celkové nabídky služeb a připojovat pět moudrosti .

Klíčem k ikonografii Chöda je kartika ( tibetština : གྲི་ གུ, ་ སྐྱི་ གྲི , Wylie : gri gu, skyi gri ), čepel s půlměsíčním ostřím pro stáhnutí zvířete a škrábání kůží . Odborník symbolicky používá kartiku k oddělení tělesné mysli od mysli v rituálu.

Kartika v Chödových rituálech poskytuje praktikujícímu příležitost realizovat buddhistickou doktrínu:


Kartika (Skt.) Nebo zakřivený nůž symbolizuje řezání konvenční moudrosti konečným vhledem do prázdnoty . Obvykle se vyskytuje jako pár spolu s lebkou naplněnou nektarem moudrosti. Na jednodušší úrovni je lebka připomínkou (naší) nestálosti . Mezi nožem a rukojetí je makara-hlava , mýtické monstrum.


Počátky praxe

Některé zdroje popsaly Machiga Labdröna jako zakladatele Chödovy praxe. To je přesné v tom, že je zakladatelkou tibetských buddhistických linií Mahamudrā Chöd . Machig Labdrön se zasloužil o uvedení názvu „Chöd“ a vývoj jedinečných přístupů k praxi. Biografie naznačují, že jí byl předán prostřednictvím zdrojů mahāsiddha a tantrických tradic. Neměla našel dzogchen počty řádků, i když se ji poznat, a ona se neobjeví vůbec v liniích Bön Chodska. Mezi formativními vlivy na Mahamudrā Chöd byla Dampa Sangye 's Pacification of Suffering ( Wylie : zhi byed ).

Předání Chöda do Tibetu

Existuje několik hagiografických zpráv o tom, jak Chöd přišel do Tibetu. Jeden namtar (duchovní biografie) tvrdí, že krátce poté, co Kamalaśīla zvítězil ve své slavné debatě s Moheyanem o tom, zda by Tibet měl přijmout „náhlou“ cestu k osvícení nebo svou „postupnou“ cestu, použil Kamalaśīla techniku phowa k přenosu svého proudu mysli k oživení mrtvola znečištěná nákazou, aby se bezpečně přesunulo nebezpečí, které představuje. Jelikož byl mindstream Kamalaśīly jinak zaměstnán, narazil mahasiddha jménem Dampa Sangye na prázdný „fyzický základ“ Kamalaśīly. Padampa Sangye nebyl karmicky požehnán estetickou tělesnou formou a po nalezení velmi hezkého a zdravého prázdného těla Kamalaśīly, které považoval za nově mrtvou čerstvou mrtvolu, použil phowu k přenosu vlastního proudu mysli do těla Kamalaśīly. Mádový proud Padampa Sangye v Kamalaśīlově těle pokračoval ve výstupu do Himalájí, a tím přenášel Pacifikaci učení utrpení a indickou podobu Chödu, která přispěla k Mahamudra Chöd Machiga Labdröna. Proud mysli Kamalaśīly se nemohl vrátit do svého vlastního těla, a tak byl nucen vstoupit do prázdného těla Padampa Sangye.

Třetí Karmapa: systematizátor Chöda

Chöd byl okrajovou a periferní praxí a Chödpové, kteří se do ní zapojili, pocházeli ze zemí mimo tradiční tibetské buddhistické a indické klášterní instituce, s kontraindikací proti všem, ale nejpokročilejším praktikům, aby šli cvičit do areálu karnevalu . Texty týkající se Chöda byly ve škole rané tradice exkluzivní i vzácné. Vzhledem k potulnému a kočovnému životnímu stylu praktikujících skutečně mohli nést několik textů. Z tohoto důvodu byli také známí jako kusulu nebo kusulupa , tj. Studium textů zřídka, přičemž se zaměřovali na meditaci a praxi : „Nekonvenční přístup života na okraji společnosti udržoval Chödpasy stranou od bohatých klášterních institucí a tiskáren. , původní texty a komentáře Chöd, často kopírované ručně, nikdy neměly žádný široký oběh a mnohé byly navždy ztraceny. “

Rangjung Dorje, 3. Karmapa Lama (1284–1339), byl důležitým systematizátorem chödských učení a významně pomáhal při jejich vyhlášení v literárních a praktických liniích Kagjü, Nyingmy, zejména Dzogčhenu. Právě v tomto přechodu od základny karnevalů ke klášterním institucím tibetského buddhismu se stal obřad Čöda vnitřní praxí; kostnice se stala vnitřním imaginárním prostředím. Schaeffer uvádí, že třetí Karmapa byl systematizátorem Chödu vyvinutého Machigem Labdronem, a uvádí řadu jeho prací v tibetštině na Chödu. Mezi jinými díla zahrnují redakce, obrysy a komentáře.


Rang byung byl proslulý jako systematizátor učení Gcod vyvinutého Ma gcig lab sgron. Mezi jeho texty o Gcodovi patří Gcod kyi khrid yig ; Gcod BKA ' tshoms chen mo ' i sa bcad který sestává z lokální obrys a komentáře k MA gcig Lab sgron je ona rab Ťij pha rol tn phyin pa Zab mo gcod Kyi muž Ngag gi gzhung BKA " tshoms chen mo ; Tshogs las Yon opálení kun " Byung ; zdlouhavý Gcod kyi tshogs las rin po che ' i phren ba ' don bsgrigs bltas chog tu bdod pa gcod kyi lugs sor bzhag ; Ma lab sgron la gsol BA ' deb pa ' i mgur ma ; Zab mo bdud Kyi gcod Yil Kyi khrid Yig a nakonec Gcod Kyi nyams len .

Západní zprávy o chödských praktikách

Chöda praktikovali mimo tibetský klášterní systém většinou chödpové, kteří byli spíše jogíni , yogiṇī a ngagpové než bhikṣus a bhikṣuṇī . Z tohoto důvodu byl materiál o Chödovi západním čtenářům méně široce dostupný než jiné tantrické buddhistické praktiky. První západní zprávy o Chödovi pocházely od francouzské dobrodruhy, která žila v Tibetu, Alexandry David-Néel ve svém cestopisu Magic and Mystery in Tibet, publikovaném v roce 1932. Walter Evans-Wentz vydal první překlad chödské liturgie ve své knize Tibetan z roku 1935 Jóga a tajné doktríny . Anila Rinchen Palmo přeložila několik esejů o Chödovi ve sbírce Cutting Through Ego- Clinging z roku 1987 : Komentář k Tchodově praxi . Od té doby se Chöd stal více mainstreamem jak západních vědeckých, tak akademických spisů.
Naposledy upravil Alaja dne stř 23. zář 2020 18:14:49, celkově upraveno 1
Proti záři neomezeného prostoru jsou i ty nejkrásnější zážitky neúplné...
Uživatelský avatar
Alaja
 
Příspěvky: 5678
Registrován: stř 09. zář 2015 10:07:22
Poděkoval: 289
Poděkováno: 404-krát v 388 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod vostalpetr » stř 23. zář 2020 18:14:03

To otáčení jsem si už vyzkoušel a doprocvičil, takže v pohodě.


No vždyt to taky nerozvíjelo tvůj talent,

proč nezkusíš tedy tvoření tulpasů, když cítíš že máš k tomu dispozice ???

Stvoříš a pak zase rozpustíš...

Na internetu určitě bude návod jak to prvé i to druhé...
Uživatelský avatar
vostalpetr
 
Příspěvky: 5259
Registrován: úte 20. led 2009 13:57:12
Poděkoval: 98
Poděkováno: 666-krát v 510 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod Alaja » stř 23. zář 2020 18:17:50

vostalpetr píše:
To otáčení jsem si už vyzkoušel a doprocvičil, takže v pohodě.


No vždyt to taky nerozvíjelo tvůj talent,

proč nezkusíš tedy tvoření tulpasů, když cítíš že máš k tomu dispozice ???

Stvoříš a pak zase rozpustíš...

Na internetu určitě bude návod jak to prvé i to druhé...



Sim tě, to už zkusil....okouzlil Evu...a pak měl problém ji zase odkouzlit... :lol:
Proti záři neomezeného prostoru jsou i ty nejkrásnější zážitky neúplné...
Uživatelský avatar
Alaja
 
Příspěvky: 5678
Registrován: stř 09. zář 2015 10:07:22
Poděkoval: 289
Poděkováno: 404-krát v 388 příspěvcích

PředchozíDalší

Zpět na Úvahy a zamyšlení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků