Trini píše:Jana zase šílí - tady i na Poradně.
Honzam měl pravdu, mnich je ve velkém nebezpečí.
Ona nešílí. Názorně ukazuje, jak ta její hra o život vypadá.
Trini píše:Jana zase šílí - tady i na Poradně.
Honzam měl pravdu, mnich je ve velkém nebezpečí.
Nic píše:Ďábelské našeptávání, které nezná lásku.
Vyzkoušej si to.
Buď šťastný, plný blaženosti. Trpět budou jen ti, kteří Ti budou závidět, ti, kteří Ti něco takového nebudou přát, ti, kteří Tě nemají rádi.
Ale ti, kteří Tě milují, budou šťastní. Pro ně Tvé blaho bude jejich blahem. Pro ty bys to mohl udělat, vzdát se zdroje utrpení a přijmout ráj.
Jenže mnozí tady jsou, ne proto, aby byli šťastní, blažení, ale aby mohli zažívat drama, zápletky, boje, vítězství, dosahování, všemožné zážitky.
Je Tvá svoboda, vybrat si to, co je Ti blízké, to, o co stojíš.
http://www.bahai.cz/index.html
....Základem Bahá’í víry je přesvědčení, že každý člověk, každé společenství lidí, každý národ má svou roli v budování mírové a prosperující globální společnosti a že všichni obyvatelé Země by měli mít možnost radovat se z plodů materiálně a duchovně prosperující civilizace.
Stěžejním bodem Bahá’í učení je základní myšlenka, že člověk naplňuje svůj potenciál službou lidstvu – zejména svým bližním a společenství, ve kterém žije.
Bahá’u’lláh vysvětluje, že hromadné obracení na víru je ve věku, který má povzbuzovat k duchovní dospělosti, něčím nepatřičným. Každý člověk je zodpovědný za vlastní zkoumání pravdy. Bahá’í spolupracují s přáteli ve svém sousedství na vytvoření láskyplného prostoru pro děti, mládež a dospělé, aby mohli společně hledat odpovědi na otázky, které je trápí, duchovně růst a přispívat ke zlepšení světa kolem sebe......
honzam píše:Například jeden musí trpět, aby se druhý cítil blaženě.
Buď šťastný, plný blaženosti. Trpět budou jen ti, kteří Ti budou závidět, ti, kteří Ti něco takového nebudou přát, ti, kteří Tě nemají rádi.
Ale ti, kteří Tě milují, budou šťastní. Pro ně Tvé blaho bude jejich blahem. Pro ty bys to mohl udělat, vzdát se zdroje utrpení a přijmout ráj.
Jenže mnozí tady jsou, ne proto, aby byli šťastní, blažení, ale aby mohli zažívat drama, zápletky, boje, vítězství, dosahování, všemožné zážitky.
Je Tvá svoboda, vybrat si to, co je Ti blízké, to, o co stojíš.
honzam píše:Satan znamená pomstu, nikoli nastavení druhé tváře!
Nic píše:Kdybys byl šťastný, byla by to pomsta nikoliv nastavení druhé tváře těm, kteří Tě nemají rádi?
A nebo je trápení se msta těm, kdo Tě mají rádi, ale nechovají se tak, jak by sis přál?
honzam píše:Nic píše:Kdybys byl šťastný, byla by to pomsta nikoliv nastavení druhé tváře těm, kteří Tě nemají rádi?
A nebo je trápení se msta těm, kdo Tě mají rádi, ale nechovají se tak, jak by sis přál?
Krásná msta například je, když vymažeš něčí příspěvek, který je v rozporu s Tvým skutečným já a Kristem. Ještě hezčí je, když toho člověka na měsíc zabanuješ a vysvětlíš to jednání jako akt lásky. To ten Satan v srdci, který je skutečným Kristem, úplně září blahem. Prostě dokonale Čistá Satananda, kterou nic neruší.
Nic píše:Díky Bohu Poradnu od mé administrátorské neschopnosti osvobodil Administrátor a teď už je Poradna v nejlepších rukách.
Co tam ještě máš?
honzam píše:Nic píše:Díky Bohu Poradnu od mé administrátorské neschopnosti osvobodil Administrátor a teď už je Poradna v nejlepších rukách.
Co tam ještě máš?
Pak je to ještě lepší msta, mít na to nějakého oddaného služebníka. Vždyť určitě ani ten náčelník ostrova nestřílel sám a zřejmě by ani neuměl střílet lásku tak dobře jako jiní z jeho kmene.
honzam píše:Nic píše:Díky Bohu Poradnu od mé administrátorské neschopnosti osvobodil Administrátor a teď už je Poradna v nejlepších rukách.
Co tam ještě máš?
Pak je to ještě lepší msta, mít na to nějakého oddaného služebníka. Vždyť určitě ani ten náčelník ostrova nestřílel sám a zřejmě by ani neuměl střílet lásku tak dobře jako jiní z jeho kmene.
Alaja píše:honzam píše:Nic píše:Díky Bohu Poradnu od mé administrátorské neschopnosti osvobodil Administrátor a teď už je Poradna v nejlepších rukách.
Co tam ještě máš?
Pak je to ještě lepší msta, mít na to nějakého oddaného služebníka. Vždyť určitě ani ten náčelník ostrova nestřílel sám a zřejmě by ani neuměl střílet lásku tak dobře jako jiní z jeho kmene.
co mi to jen připomíná........
....Na stěně proti dveřím visel obraz, který nepochybně znázorňoval nějaké božstvo. Pohnutí mysli, které ve mně vyvolala krása dvou mladých žen, bylo okamžitě přehlušeno zásahem podivuhodného vyzařování, jež z obrazu vycházelo. Obraz znázorňoval hlavu a poprsí bytosti, staré přibližně 18 až 25 let. V jejím obličeji byla vepsána dokonalá harmonie, ztělesňující rovným dílem mužství i ženství. Její oči zároveň vyjadřovaly moudrost a milosrdenství, vymykající se jakémukoliv popisu.
Nevím, jak dlouho jsem byl touto krásou uchvácen. Nikdo mne nerušil, dokud jsem si znovu neuvědomil, kde jsem a co je v mém okolí.
Nemusel jsem se ptát, kdo je tato bytost. Kalna přerušila jako první mlčení a řekla: „Je to náš symbol věčného a bezčasového žití. Najdeš jej v našich lodích i v našich domovech. Poněvadž máme tento symbol neustále před očima, neuvidíš mezi námi žádného starce.“....
http://www.vesmirni-lide.cz/svetelna_kn ... h_lodi.htm
honzam píše:Nic píše:Díky Bohu Poradnu od mé administrátorské neschopnosti osvobodil Administrátor a teď už je Poradna v nejlepších rukách.
Co tam ještě máš?
Pak je to ještě lepší msta, mít na to nějakého oddaného služebníka. Vždyť určitě ani ten náčelník ostrova nestřílel sám a zřejmě by ani neuměl střílet lásku tak dobře jako jiní z jeho kmene.
honzam píše:Tohle je jen jinak převyprávěné Ježíšovo pokušení na poušti. Ďábel něco nabízí a jogín tomu odolává. Co kdyby se to otočilo a někdo by odhodil své odsuzování a předsudky a nabídl by Ďáblovi jako dar to nejcennější, co má (svou Božskou podstatu) a sám by za to pro sebe nic nechtěl. Vzdal by se toho z lásky k tomu ostatními odmítanému Ďáblu a pro něho.
armin píše:honzam píše:Tohle je jen jinak převyprávěné Ježíšovo pokušení na poušti. Ďábel něco nabízí a jogín tomu odolává. Co kdyby se to otočilo a někdo by odhodil své odsuzování a předsudky a nabídl by Ďáblovi jako dar to nejcennější, co má (svou Božskou podstatu) a sám by za to pro sebe nic nechtěl. Vzdal by se toho z lásky k tomu ostatními odmítanému Ďáblu a pro něho.
Takhle mnozí Němci milovali Hitlera...
A co to vlastně milovali?
Ježíš se vrátil od Jordánu plný Ducha svatého. Duch ho vodil pouští čtyřicet dní a ďábel ho pokoušel. Ty dny nic nejedl, a když uplynuly, vyhladověl. Ďábel mu řekl: „Jsi-li syn Boží, řekni tomuto kameni, ať se z něho stane chléb!“ Ježíš mu odpověděl: „Je psáno: ‘Nejen z chleba žije člověk’.“
Pak ho ďábel vyvedl vzhůru, v jediném okamžiku mu ukázal všechna království světa a řekl mu: „Všechnu tuto moc a jejich slávu dám tobě, protože mně je odevzdána a dávám ji, komu chci. Jestliže se přede mnou skloníš, všechno to bude tvoje!“ Ježíš mu na to řekl: „Je psáno: ‘Pánu, svému Bohu, se budeš klanět a jen jemu sloužit!’“
Potom ho ďábel zavedl do Jeruzaléma, postavil ho na vrchol chrámu a řekl mu: „Jsi-li Syn Boží, vrhni se odtud dolů! Je přece psáno: ‘Svým andělům vydá o tobě příkaz, aby tě ochránili, a ponesou tě na rukou, abys nenarazil nohou o kámen.’“ Ježíš mu odpověděl: „Je řečeno: ‘Nebudeš pokoušet Pána, svého Boha!’“
Když ďábel dokončil všechna pokušení, opustil ho až do určeného času. Ježíš se vrátil v síle Ducha do Galileje. Pověst o něm se roznesla po celém kraji. Učil v jejich synagogách a všichni ho velmi chválili.
honzam píše: pocit takové neurčité velké moci (je to spojené s rohy)
viewtopic.php?f=22&t=3978&p=27237#p27237
.
Nic píše:Nebylo to spíš podobně jako u Hitlera podlehnutí touze po moci?Ježíš se vrátil od Jordánu plný Ducha svatého. Duch ho vodil pouští čtyřicet dní a ďábel ho pokoušel. Ty dny nic nejedl, a když uplynuly, vyhladověl. Ďábel mu řekl: „Jsi-li syn Boží, řekni tomuto kameni, ať se z něho stane chléb!“ Ježíš mu odpověděl: „Je psáno: ‘Nejen z chleba žije člověk’.“
Pak ho ďábel vyvedl vzhůru, v jediném okamžiku mu ukázal všechna království světa a řekl mu: „Všechnu tuto moc a jejich slávu dám tobě, protože mně je odevzdána a dávám ji, komu chci. Jestliže se přede mnou skloníš, všechno to bude tvoje!“ Ježíš mu na to řekl: „Je psáno: ‘Pánu, svému Bohu, se budeš klanět a jen jemu sloužit!’“
Potom ho ďábel zavedl do Jeruzaléma, postavil ho na vrchol chrámu a řekl mu: „Jsi-li Syn Boží, vrhni se odtud dolů! Je přece psáno: ‘Svým andělům vydá o tobě příkaz, aby tě ochránili, a ponesou tě na rukou, abys nenarazil nohou o kámen.’“ Ježíš mu odpověděl: „Je řečeno: ‘Nebudeš pokoušet Pána, svého Boha!’“
Když ďábel dokončil všechna pokušení, opustil ho až do určeného času. Ježíš se vrátil v síle Ducha do Galileje. Pověst o něm se roznesla po celém kraji. Učil v jejich synagogách a všichni ho velmi chválili.
honzam píše:Já tady naopak píšu o dobrovolném zatracení a vydání sebe sama mučení a utrpení. Něco jako nastavení druhé tváře z lásky, ale dotažené až k přijetí Ďábla na poušti jako Ďábla. Pro mě samotného to má hlavně význam překročení systému cukru a biče, na kterém funguje živá bytost v této realitě. Je to můj způsob překročení té role podmíněné blahem a utrpením.
armin píše:honzam píše:Já tady naopak píšu o dobrovolném zatracení a vydání sebe sama mučení a utrpení. Něco jako nastavení druhé tváře z lásky, ale dotažené až k přijetí Ďábla na poušti jako Ďábla. Pro mě samotného to má hlavně význam překročení systému cukru a biče, na kterém funguje živá bytost v této realitě. Je to můj způsob překročení té role podmíněné blahem a utrpením.
Tohle je součástí praxe jedné z tibetských tajných nauk tantrických "Stezka mystické oběti" - Joga podrobení nižsího já.
Ďábel je forma iluze existující jen na úrovni nižšího já. Té sice můžeš chtít obětovat svoji božskou podstatu, ale jen když nevíš co je to tvoje božská podstata a co je to Ďábel a jsou to pro tebe jen pojmy, představy a pocity s tím spojené. Jinak by tě to ani nenapadlo.
Je to podobně hloupé, jako bys chtěl červené karkulce (postavě v pohádce) obětovat podstatu existence.
Uživatelé procházející toto fórum: W3C [Validator] a 4 návštevníků